Ancient Aliens

ساخت وبلاگ

وایرلس :

در شرایطی که دسترسی به اینترنت از طریق شبکه تلفن شهری (PSTN)مقدور نبوده و یا راه‌حل‌های    ADSL وDialup جوابگوی نیاز کاربران اینترنت نباشد، استفاده از روش‌های بی‌سیم و یا وایرلس ، بهترین راه پیشنهادی شرکت نوین ارتباطات امواج کهکشان به کلیه کاربران است.

اینترنت بی‌سیم یا وایرلس که توسط نوین ارتباطات امواج کهکشان ارائه می‌شود، به واسطه ویژگی‌های فنی خود، امکان برقراری ارتباط محاوره‌ای راه دور، ویدئو کنفرانس و امکانات دیگری همچون VoIP را برای کاربران خود ایجاد می‌نماید .

 

 مزایای عمده ارتباط وایرلس به شرح است:

 

 1 - پشتیبانی از کلیه پروتکل‌ها و خصوصیات چند رسانه ای با استفاده از وایرلس

2 - مدیریت فراگیر از درونی‌ترین نقطه شبکه تا نقاط انتهایی آن با استفاده از وایرلس

 

3 - قابلیت کنترل و تنظیم کیفیت خطوط ارتباطی با استفاده ازوایرلس

4 - پشتیبانی در بخش‌های مختلف همچون: نگهداری و گزارش‌های مالی و آماری برای مشترکین با استفاده از وایرلس

5 - خدمات حسابداری برای سرویس‌های اشتراکی با استفاده ازوایرلس

6 - یکپارچگی خدمات صوت و تصویر، داده و اینترنت با استفاده ازوایرلس

 

7 - نیاز نداشتن دید مستقیم به آنتن Non Line of Sightبا استفاده از وایرلس

 

ویژگیهای فنی وایرلس :

وایرلس با استفاده از طیف فرکانسی امواج رادیویی RF در محدوده 2.5 تا 5.8 گیگاهرتز عمل می کند. ویژگی دیگر سرویس وایرلس نیاز نداشتن به دید مستقیم به آنتن می باشد و بر اساس شبكه های مبتنی بر IP ، انواع برنامه های کاربردی پهن باند نظیر IP telephony و video streaming را که دارای قابلیت انتقال صوت و تصویر هستند، پشتیبانی می نماید . 

 

 

Ancient Aliens...
ما را در سایت Ancient Aliens دنبال می کنید

برچسب : وایرلس , اینترنت , بی سیم , کهکشان , دکل , Wireless , خرید آنتن , فروش آنتن , دلتا لینک , میکروتیک , روتر میکروتیک, نویسنده : محمد رضا ابراهیمی mostanad111 بازدید : 195 تاريخ : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 ساعت: 15:20

تاریخچه فیلم های مستند : 

فیلم های مستند پیش از سال 1900

اولین «تصاویر متحرک» را مستند نامیده‌اند. در اینگونه فیلم‌ها یک منظره خاص مانند ورود قطار به ایستگاه، یک کشتی در حال حرکت و یا گروهی از مردم که از کار بازمی‌گشتند نمایش داده می‌شد. فیلم‌های مستند اولیه (پیش از ۱۹۰۰) تحت تأثیر تازگی و جذابیت به تصویر کشیدن حوادث بودند. فیلم‌های کوتاه را فیلم‌های «واقعی» می‌نامیدند. قبل از آغاز قرن بیستم، در فیلم‌ها از داستان خبری نبود و دلیل اصلی آن مشکلات فنی بود: دوربین‌ها تنها زمان اندکی را به تصویر می‌کشیدند و مدت زمان بسیاری از فیلم‌های اولیه در حدود یک دقیقه بود.

 

فیلم های مستند بین سال های 1900 تا 1920

در این دوره فیلم‌های سفرنامه‌ای بسیار رایج بودند که به فیلم‌های صحنه‌ای مشهور بودند. یکی از اولین فیلم‌هایی که از مفهوم صحنه‌ای بودن خارج شد «در سرزمین شکارچیان سر» نام داشت که محصول سال ۱۹۱۴ و در آن بدویت و بیگانه‌پردازی در زندگی بومیان آمریکا به تصویر کشیده شده بود. در همین دوره، فیلم‌های مستند فرانک هارلی دربارهٔ سفر وی به قطب جنوب در سال ۱۹۱۹ تولید شد. در این فیلم داستان سفر ناموفق به قطب جنوب توسط ارنست شالکتون (در سال‌های ۱۹۱۴ تا ۱۹۱۶) به تصویر کشیده شده بود.

 

فیلم های مستند مربوط به سلاح‌های سیاسی

در دهه‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ عموماً فیلم مستند به عنوان اسلحه‌ای علیه نواستعمارگری و نظام سرمایه‌داری تلقی می‌شد. این امر مخصوصاً در مورد آمریکای لاتین صادق بود، اما جامعه در حال دگرگونی کبک کانادا ، یکی از استان های کانادا ، را نیز در بر می‌گرفت.

فیلم مستند La Hora de los hoos (ساعت تنورها، از ۱۹۶۸۸) به کارگردانی اوکاتویو گتینو و فرناندو ای سولاناس، نسلی از فیلم سازان را تماماً تحت تأثیر خود قرار داد.

Ancient Aliens...
ما را در سایت Ancient Aliens دنبال می کنید

برچسب : مستند , فیلم مستند , مستند واقعی , مستند تاریخی , مستند اجتماعی , مستند مذهبی , ایران مستند , مستند درام , مستند جنجالی , مستند حیات وحش , کارتن , سرگرمی , سینما , نویسنده : محمد رضا ابراهیمی mostanad111 بازدید : 230 تاريخ : شنبه 9 ارديبهشت 1396 ساعت: 13:12